Najczęściej zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Mamy nadzieję, że w ten sposób wszelkie Państwa wątpliwości zostaną rozwiane. Jednak w razie potrzeby zapraszamy do kontaktu:

kontakt@blissapartments.pl

509 572 853

Poznań

Bliss Apartments

Gdzie są zlokalizowane Państwa Apartamenty i dla ilu osób są przeznaczone?
W naszej ofercie posiadamy 5 apartamentów:
Sydney – Ul. Klasztorna 9, Poznań; 1-4 osoby
Miami – Ul. Ogrodowa 10, Poznań; 1-6 osób
Chicago – Ul. Ogrodowa 10, Poznań; 1-4 osoby
San Francisco – Ul. Ogrodowa 10, Poznań; 1-3 osoby
New York – Ul. Ogrodowa 10, Poznań; 1-4 osoby
Jakie jest wyposażenie Apartamentów?
– telewizor
– TV kablowa
–  szybki Internet bezprzewodowy
–  mini Ekspress do kawy
–  kawa, herbata na dzień dobry
–  zmywarka
–  podstawowe sprzęty kuchenne
–  pralka
–  żelazko i deska do prasowania
–  pościele
–  ręczniki
–  płyn do mycia rąk
–  żel pod prysznic
–  suszarka do włosów
Na jak długo można wynająć Apartament?
Apartamenty wynajmujemy na doby, tygodnie i miesiące. Cenę ustalamy indywidualnie. W przypadku okresów targowych, ważnych wydarzeń kulturalnych, biznesowych, świąt oraz wydłużonych weekendów ceny są wyższe.
Prosimy o kontakt w celu przygotowania oferty.
Czy jest możliwość skorzystania z parkingu?
Miejsca parkingowe w zależności od dostępności znajdują się wzdłuż ulic, są płatne od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00. W weekendy bezpłatne.
Parkingi strzeżone znajdują w odległości kilku minut spacerkiem od apartamentów. Nie trzeba nigdzie się zgłaszać, ani rezerwować. Wystarczy zaparkować i pobrać bilet.
W razie potrzeby prześlemy szczegółowe informacje.
Proste

Zakwaterowanie

W jakich godzinach zaczyna się i kończy doba hotelowa?
Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:00 i kończy o godz. 11:00.
Czy istnieje możliwość wydłużenia doby hotelowej?
Możliwość wydłużenia doby hotelowej jest uzależniona od dostępności danego Apartamentu. W tym celu prosimy o kontakt.
Gdzie i w jakich godzinach można odebrać klucz do Apartamentu?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, klucze można odebrać o dowolnej godzinie. Wszystkie szczegóły dotyczące miejsca odbioru klucza otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację.
W jaki sposób odbywa się zameldowanie i wymeldowanie?
Wszystkie szczegóły dotyczące zameldowania i wymeldowania otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację.
Wygodny

Pobyt

Czy w Apartamentach można palić papierosy?
Nie, we wszystkich Apartamentach obowiązuje zakaz palenia papierosów. W każdym Apartamencie znajdują się czujniki dymu.
Czy zwierzęta domowe są akceptowane?
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Czy można zamówić łóżeczko turystyczne dla dziecka?
Tak, prosimy o wcześniejszą informację. Cena to 60 zł za wypożyczenie łóżeczka turystycznego.
Czy w Apartamencie znajdują się pościel i ręczniki?
Tak, w Apartamentach znajdują się pościele oraz ręczniki.
Czy Apartamenty są przystosowane dla pobytu gości niepełnosprawnych?
Apartamenty znajdują się w kamienicach bez wind. Niestety nie są dostosowane do osób niepełnosprawnych.
Czy mogę zamówić sprzątanie w trakcie pobytu?
Tak, w trakcie dłuższego pobytu można zamówić usługę sprzątania.
Jasne

Płatności, ceny

Czy śniadania wliczone są w cenę noclegu?

Nie, śniadania nie są wliczone w cenę noclegu, koszt śniadania to 20 zł zarówno dla osoby dorosłej jak i dziecka. Śniadania oferowane przez nas to śniadania kontynentalne. Dodatkowo przypominamy, że wszystkie nasze Apartamenty posiadają w pełni wyposażone aneksy kuchenne bądź kuchnie, gdzie można samemu przyrządzić posiłek. Ponadto, w pobliżu znajdują się kawiarenki, restauracje, w których serwowane są śniadania.

W jakim wieku dzieci śpią bezpłatnie?
Małe dzieci, które śpią w łóżku z rodzicami lub opiekunami śpią bezpłatnie. Dzieci,  które wymagają osobnego łóżka traktowane są jako kolejna osoba.
Czy można otrzymać FV za pobyt?
Tak, wystawiane są faktury VAT po zgłoszeniu takiej prośby na etapie rezerwacji.
Tutaj znajdziesz: REGULAMIN POBYTU